niedziela, 9 września 2012

powitanie


cześć wszystkim, jestem Natalia, na co można wpaść po nazwie bloga..

Tak więc, postanowiłam zacząć pisać Imaginy związane z popularnym boysbendem -1D.
Dopiero zaczęłam moją 'karierę' z pisaniem.. więc proszę o wyrozumiałość. Ale również o komentarze te dobre jak i te złe. Bo opinia jest chyba najważniejsza. Zauważyłam, że jest dużo blogów i stron na fejsie, gdzie są właśnie pisane imaginy z chłopakami, ale wydaje mi się, że to nic złego, że napisze jeszcze jeden ja.Bo sama lubię czytać imaginy/opowiadania z nimi. I nigdy ich za dużo :)




No to ten troche o mnie :
Imię : Natalia
Wiek: 15 lat 
Ulubieni artyści : 1D, Unikat, B.R.O (jak widać różnorodność)
ulubiony członek zespołu : kocham wszystkich ale najbardziej Horanka <3
najlepsza piosenka 1D: One Thing i MTT :)
no może starczy, będziecie chcieli czegoś więcej to pisać :*




Pierwszy  imagin będzie dzisiaj.. oczywiście z Niallem. Podzielę go na części , ponieważ nie jest dokończony  :)
I stwierdziłam, ze jak będzie 5 komentarzy pisze kolejny imagin, po prostu będę miała pewność, że ktoś czyta i docenia wysiłek :)

2 komentarze:

  1. Będę czytać .!
    Wiem , że to dziwnie zabrzmi , ale lubię początkujących .. czytać rzecz jasna ^.^
    zapraszam cię do siebie na bloga :
    http://never-do-not-give-up.blogspot.com/
    i imaginy :
    http://onedirection-and-girls.blogspot.com/

    CZEKAM NA NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, pomogłabyś podając linka innym *.*
      oczywiście dziękuję i wejdę <3

      Usuń