poniedziałek, 10 września 2012

Louis cz.2

EJ EJ EJ. Wszyscy wiedzą, że za 3 dni urodzinki Horana ! Tak więc ja z tej okazji przygotowałam filmik, tekst (życzenia) w nim jeest po ang. a ja ang. to nie bardzo, więc mogą być błędy.. prześle go tutaj jutro i powiecie co o nim sądzicie ok ? Może dodam go na YT :* a teraz dalsza część imagina z Lou. <3


ZAYN: Lou nie możesz jej tego powiedzieć , znienawidzi mnie za to..- w tym momencie pojawiły ci się najróżniejsze myśli, co on Ci takiego zrobił, miałaś tylko nadzieję, że to nic takiego.. -słuchałaś dalej.
LOU: wiem Zayn, ale ja dłużej tak nie wytrzymam, nie mogę patrzeć jak ją okłamujesz ,nie mogę przejść obok tego tak obojętnie, to jest trudniejsze niż myślisz ZAYN !!
ZAYN: kurde stary, wiem, ale zrób to dla mnie , proszę - klęczał przez nim na kolanach.
LOU: dobra.. -wyszedł, a T momentalnie się schowałaś, chyba Cię nie zauważył. Usłyszałaś tylko jak Zayn powiedział : "co Ty idioto zrobiłeś".. zbiegłaś szybko na dół , Zayn tego nie zauważył, natomiast podbiegłaś do Luoisa i wykrzyczałaś mu w twarz: "MYŚLAŁAM, ŻE MAM W TOBIE NAJLEPSZEGO PRZYJACIELA ,ŻE MOGĘ CI ZAUFAĆ, BYŁAM WOBEC CIEBIE SZCZERA I MYŚLAŁAM, ŻE TY TEŻ TAKI JESTEŚ, ALE SIĘ MYLIŁAM , NAJWIDOCZNIEJ." -rozpłakana wybiegłaś z domu, kierując się w stronę rzeki, o której wiedział tylko Zayn i Lou.
Chłopcy byli bardzo zaskoczeni tym co usłyszeli, tym bardziej Lou, ale zorientował się , że musiałam słyszeć rozmowę pomiędzy nim a  Zaynem. Wybiegł za Tobą. Po paru minutach był na miejscu, widział Cię i podszedł..
LOU: (t.i) przepraszam, nie wiedziałem, że słyszałaś całą rozmowę.. Masz we mnie najlepszego przyjaciela, i (t.i) możesz mi zaufać naprawdę!
TY: to powiedz mi co przede mną ukrywasz, co ty i Zayn przede mną ukrywacie..
LOU: (t.i) to jest trudne.. ale powiem Ci bo Cię ... yy..
TY: Louis Mów !
LOU: Kocham, tak kocham Cię !
TY: ale jak to ? - zaniemówiłaś.
LOU: od dawna, ale nie chciałem psuć tego co jest między Tobą a Zaynem, chciałem Ci to powiedzieć od razu po tym co zrobił Zayn, ale błagał mnie bym trzymał gębę na kłódkę, przepraszam - mówił ze smutną miną.
TY: Nie przepraszaj. Ale powiedz mi co takiego on zrobił, błagam Lou.
LOU; zdradził cię , wielokrotnie, ale on tego chyba żałuje (t.i)
Ty nic nie powiedziałaś tylko wtuliłaś się w Lou, cieszyłaś się chociaż z tego, ze masz jego, w tym momencie wiedziałaś, że go kochasz. Postanowiłaś pogadać z  Zaynem, poszłaś do niego, w międzyczasie Louis napisał do niego, że ty o wszystkim wiesz, tak żeby się przygotował do rozmowy. Weszliście. Od razu poszłaś do Zayna. Chłopaki wypytywali jak zwykle Louisa co sie stało on tylko odpowiedział, że przez błąd Zayna a raczej jego głupotę zdobył dziewczynę na , którą czekał 2 miesiace. Chłopaki osłupieli. Ale cóż, taka była prawda..
Zayn- Cześć(t.i) - powiedział smutnym głosem, można było w nim wykryć żal.- ja..
TY: nic nie mów, wszystko wiem i chciałam dodać, że żałuje tego, ale nie dam Ci drugiej sznasy, nie po tym co mi zrobiłeś chyba powinieneś to zrozumieć-mówiłaś , nie dając mu dojść do słowa- cóż, tak bywa, nie będę się tym przejmować, tylko mam do Ciebie jedną prośbę. NIE obwiniaj o nic Louisa, bo to wszystkiemu ty jesteś winien. Teraz  z Lou jesteśmy razem i mam nadzieję, że nie będzie Ci to przeszkadzać- mówiłaś to po to, żeby zobaczył, co stracił.
ZAYN: jeszcze raz, przepraszam.., nigdy nie zapomnę tego co między nami było i szczęścia z Lou życzę - widać było po nim, ze już za późno. Odeszłaś, Zayn poszedł za Tobą, podszedł do Lou mówiąc:
Szczęścia, obyś zasłużył na nią bardziej niż ja - poklepał go po ramieniu, na co Lou odpowiedział :
-postaram się, ale na pewno nie dokonam takiego czynu jak Ty. Cieszę się chociaż, że zrozumiałeś co zrobiłeś.
Zayn: ta...
chłopaki stali i zaczęli wypytywać o co chodzi, powiedzieliście, że  to długa historia i nie warto. Zayn po krótce znalazł sobie dziewczynę -Perrie i wszyscy macie nadzieję, że nie popełni po raz kolejny tego głupstwa, tak naprawdę po tej stytuacjii, zmienił się, na lepsze, miejmy nadzieje, że tak zostanie. A między Tobą a Tomlinsonem układa się wspaniale, nawet Zayn i reszta chłopaków to zaakceptowała i cieszą się waszym szczęściem.
_________________________________________________________
taadam ! KONIEC ! to jutro będzie filmik ! Magi zobaczysz go ! przynajmniej mam nadzieję taką, bo filmik ma 760 MB i nie wiem czy da rade wrzucić. ale spróbujemy : ***
Dobranoc, muszę jeszcze lekcje zrobić i pod uczyć się z matmy :) 

1 komentarz: