niedziela, 25 listopada 2012

Harry cz.2

Ale ostatnio [poszedł na przesłuchanie do jednego zespołu o którym ty nie wiedziałaś, chłopak mało Ci mówił o nim. Jednego dnia poszłaś z nim na jedna próbę. Członkowie zespołu spóźnili się ponad pół godziny:T: Co oni sobie wyobrażają? Pewnie kolejne zapatrzone w sobie lalusie.. maaatko !J: spokojnie! Zaraz będą... O już są!- Chłopak podszedł do nich, nawet na nich nie spojrzałaś, tylko przewróciłaś oczami. Usłyszałaś jak jeden z nich mówi : Gdzie ona jest? Na co Josh odpowiedział 'Siedzi w holu". Dziwne prawda? TY: No Josh ! Zaczynajcie, ja tu nie będę 10 lat siedzieć zanim wy łaskawie rozpoczniecie. Josh podszedł do Ciebie ale reszty zespołu nie  zobaczyłaś.J: [t.i] mam coś dla Ciebie, ale obiecaj mi że mnie nie zabijesz.T: No! Nie zabiję CIę ! Szybko i chodźmy z tąd !Za ścianki wyłonił sie Harry! STyles, który tak Cię zranił, który  zostawił sie jak gdyby nigdy nic. Ty biorąc torebkę w rękę i patrząc mu prosto w oczy wypowiedziałaś słowa 'Nikt mnie tak nigdy nie zranił'. Wybiegłaś z budynku. Josh zaplanował to z chłopakami. Od początku przyjaźnił się z tobą dla tego głupiego wydarzenia, które zdarzyło się 2 minuty temu. Po raz kolejny przyszły wszystkie wspomnienia z Harrym, każde dobre i złe chwile. Josha miałaś ochotę zabić, mówiłaś mu jak Harry zranił Twoje uczucia, a jednak on zrobił swoje. Chwile postała na zewnątrz, wyszedł Harry do Ciebie. Od razu Twoje ciało chciało iść do przodu jednak Twoje serce kazało Ci zostań i zapytać się dlaczego to zrobił:TY: Zostawiłeś mnie ! Olałeś ! Mimo, ze obiecałeś nigdy mnie nie opuszczać !  Dlaczego ? -patrzałaś mu prosto w oczy. Jego zielone, piękne oczyH: Sława, pieniądze to wszystko mnie przyciągało. Ja sam siebie nie poznawałem wtedy. Po prostu to było silniejsze ode mnie. Ja myślałem o Tobie cały czas, od pół roku próbowałem się z Tobą skontaktować bo mi na Tobie zależy. A ta historia z Joshem..T: No włąśnie! Już nic z tego nie rozumiem !H: Nie bądź zła na niego. To wszystko mój pomysł. przed powtórnym spotkaniem z Tobą chciałem najpierw  usłyszeć coś o Tobie, co się zmieniło u Ciebie itp. Josh miał mi w tym pomóc.[T.i] błagam wybacz mi !  Dla ciebie nawet rzucę zespół. BŁAGAM !


3 komentarze: