środa, 19 grudnia 2012

Zayn


-Przepraszam ale musimy od siebie odpocząć. Cześć - Ostatnie słowa jakie usłyszałaś od swojego już byłego chłopaka Zayna. Byliście ze sobą kawał czasu, przechodziliście dziwne sytuacje z fanami, hejterami ale dawaliście radę oboje, wspierając się nawzajem i nie poddając się. Jedna sytuacja, jeden głupi pocałunek po pijaku z kolegą Zayna zniszczył wszystko. Nie mogłaś sobie tego wybaczyć, myślałaś o najgorszym. Miałaś ochotę się zabić i co? I tak się stało. Godzina 03:36 a ty stoisz po drugiej stronie mostu.. w tym momencie powinnaś być zdenerwowana, nogi pod wpływem strachu i świadomości, że zaraz odejdziesz powinny się uginać ale nie.. byłaś jak oaza spokoju. Przed odejściem chciałaś się jeszcze pożegnać z ukochanym.  
Z: Halo? - mówił zaspanym głosem. 
T: Cześć Zayn, wiem, że nie chcesz mnie słyszeć ale chciałam się z Tobą pożegnać - mówiłaś w dalszym ciagu spokojnie. 
Z: Czemu pożegnać? Wyjeżdżasz? 
T: W pewnym sensie tak. Wyjeżdżam.  
Z: Jak to w pewnym sensie ? - Twoje słowa były dla chłopaka nie zrozumiałe. 
T: Stoję teraz na moście, wyjeżdżam do raju. Gdzie nie będę musiała myśleć o tym, że nie ma Cię obok mnie. O tym jaką krzywdę Ci zrobiłam. 
Z: Co? [T.I] co ty wygadujesz? Błagam przyjdź do mnie, porozmawiamy! - Chłopak prosił się byś tego nie robiła.. 
 T: Żegnaj - wypowiedziałaś ostatnie w swoim życiu słowo i skoczyłaś. Czułaś się inaczej. Twoje ciało przeszywało miłe uczucie i radość. Radość z tego powodu, że nie będziesz musiała cierpieć z braku ukochanego. Jesteś teraz w niebie.  
... 
Miesiąc później dołączył do Ciebie Zayn. Chłopak nie mógł sobie wybaczyć, że przez niego odebrałaś sobie życie. Nie mógł żyć bez Twojej obecności. Tęsknił. Kochał Cię mimo wszystko. Tam byliście razem szczęśliwi..Razem na wieczność ! 


________________________________________________________po długiej przerwie w końcu coś jest ! nie wiem czy mi wyszedł. Komentujcie i piszcie co sądzicie ♥

4 komentarze:

  1. aż się popłakałam : (

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!!! Czekam na kolejny z Zaynem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zajebisty ze az płacze. Chce wiecej. I love you @Alleksandraaaaa

    OdpowiedzUsuń